מה עשינו בהאקתון האחרון ב"מפתח התקציב" - חלק 1: ערוצי Telegram לקבלת התראות מיידיות על הודעות התקשרות של משרדי ממשלה

במהלך אירוע ה”האקתון” של הסדנא לידע ציבורי שנערך בסוף השבוע של 27-8.5.16 הצלחנו, בעזרתם של מתנדבים רבים, להשיג שיפורים ועדכונים לפרוייקט מפתח התקציב. שיפורים אלו זיכו אותנו בפרס הראשון של תחרות האתגרים. במהלך השבועות הקרובים נעלה כאן סדרת פוסטים, שבה נעדכן אותכם על השיפורים לאתר ולפרוייקט.

מוכנים? אז הנה העדכון ראשון: קבלת התראות על הודעות התקשרות של משרדי הממשלה, באמצעות אפליקציית Telegram.

עיתונאים? חברי כנסת ועוזריהם? פעילים חברתיים? חיות אקטואליה או סתם סקרנים? אנחנו מזמינים אתכם לעקוב ולקבל עדכונים על הודעות התקשרות של משרדי הממשלה לפני כולם.

ההתראות מועברות באמצעות אפליקציית Telegram החינמית. על מנת לאפשר לכם לקבל עדכונים בנושאים שמעניינים אותכם בלבד, השקנו ערוצים נפרדים לכל אחד ממשרדי הממשלה. בנוסף, למכורים באמת - השקנו ערוץ כללי ובו יישלחו עדכונים על כל המשרדים. הקישורים לכל הערוצים מופיעים בטבלה שלמטה. מדי יום מתפרסמות באתר מינהל הרכש התקשרויות רבות בפטור ממכרז, ואנו נשלח בערוצים רק את ההתקשרויות המעניינות ביותר. מידת העניין של כל התקשרות נקבעת על ידי אלגוריתם אוטומטי שמנטר אחרי התקשרויות מעניינות לכאורה (נושאים פיקנטיים, סכומים מופקעים, עילות חריגות, אישור על ידי גורמים בכירים וכדומה).

כאמור, השירות מוצע על גבי Telegram, אפליקציה חינמית למסרים מיידיים. האפליקציה נודעת ברמת הצפנה ואבטחת מידע גבוהות. ניתן להשתמש במערכת במספר אופנים: כאפליקציה במכשיר סלולרי, באמצעות גירסת WEB ובאמצעות גירסת DESKTOP.

על מנת להירשם לערוצים יש ללחוץ על הקישור הרלוונטי בטבלה שלמטה, ולהירשם באמצעות חשבון הTelegram שלכם.

במידה ועדיין אין ברשותכם Telegram, תוכלו להוריד ולהירשם מכאן: telegram.org

חשוב לציין ששאר הנרשמים אינם יכולים לדעת את זהותכם.


בשלב זה, מעודכנים בערוצי הTelegram הודעות על התקשרויות בפטור ממכרז (על סמך אתר מינהל הרכש הממשלתי), כאשר בהמשך בכוונתנו להרחיב את הערוץ ולדווח בו גם על תמיכות, רכש, ואף העברות תקציביות.

נזכיר גם שניתן לעקוב אחרי התקשרויות חדשות בעמוד התקשרויות חדשות , שבו ניתן לסנן לפי משרדים, ולפי תקופה, ואף למיין לפי קריטריונים שונים.

blog comments powered by Disqus

שיתוף פוסט

למידע עדכני על סעיפי תקציב, העברות תקציביות, והעברות לגופים פרטיים בעזרת תמיכות והתקשרויות - היכנסו לאתר מפתח התקציב: obudget.org

מעוניינים להצטרף אלינו, לקדם שקיפות תקציבית ולעשות את העולם טוב יותר? היכנסו לכאן

רוצים לתרום? היכנסו לכאן

רוצים לשאול שאלה, לשתף, להתווכח או סתם לקשקש? הצטרפו לדיון התוסס בפורום מפתח התקציב או בדף הפייסבוק של הסדנא.

רוצים לדבר איתנו בפרטי? כתבו לנו ל adam@obudget.org

לפניות בנושא תקשורת ניתן ליצור קשר עם דובר הסדנא לידע ציבורי, ניר הירשמן, בטלפון 050-6205384, או בדוא"ל nir@nirshman.com